OD NOWA

By | 17:06 8 comments



Nadszedł czas na zmiany. Chcemy podzielić się z Wami faktem, że od dziś jest nas dwie na blogu THE SPACE BETWEEN. Dominika zaprosiła mnie do współpracy, a ja przystałam na jej propozycję z niekrytym entuzjazmem. Do tej pory mogliście mnie oglądać na jej zdjęciach. Od teraz będę starała się pomóc w rozkręceniu tego miejsca. Mamy nadzieję, że stworzymy tutaj swoją wspólną przestrzeń, do której będziecie z chęcią zaglądać. Notki będą pojawiać się prawdopodobnie raz w tygodniu ze względu na niewielką ilość wolnego czasu.
Do niedzieli ;)
Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. Brzmi zachęcająco! Powodzenia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać efektów współpracy!


    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na nowe posty! :)
    Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie ślad na moim blogu <3
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/sun-goes-down.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem mega ciekawa efektów waszej pracy! Już się nie mogę doczekać <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. intrygująco się zapowiada, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro urodziłyśmy się w ten sam dzień to jest prawdopodobieństwo, że jesteśmy bliźniaczkami. Hahaha. Zaraz ktoś przeczyta to co napisałam i uzna mnie za głupią - spokojnie, to tylko żarty :)

    OdpowiedzUsuń